Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží (uplatnění práva na odstoupení od smlouvy)

Protože jste si své knížky objednali online, máte ze zákona 14 dní na to si zboží prohlédnout a případně jej bez udání důvodu vrátit.

Je důležité vědět, že toto právo vzniká až při převzetí zboží. Nejde jej tedy využít tak, že se rozhodnete zásilku nepřevzít. Tím, že jste objednávku odeslali, jsme se my zavázali zboží dodat a Vy zboží převzít. Teprve když zboží máte, můžete zjistit, jak Vám vyhovuje – a případně nám ho vrátit zpět.

Postup při vrácení zboží:

  1. Pokud zjistíte, že Vám zboží z jakýchkoliv důvodů nevyhovuje, stáhněte si prosím tento formulář a zašlete jej na email info@vuneknih.cz. Přijetí Vám obratem potvrdíme.
  2. Knížky nám pošlete zpět na adresu Jana Mucherl, Tuřanka 222/22, Brno 627 00. Knihy nelze donést osobně, protože se nejedná o provozovnu. Náklady na zaslání zboží zpět hradíte Vy a nelze je vymáhat. Zboží nelze zasílat na dobírku.
  3. Jakmile nám zásilka přijde a my překontrolujeme stav knížek (nesmí být poškozené), zašleme Vám peníze zpět na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři. Vrácení peněz trvá maximálně 14 dní od převzetí zásilky námi.
  4. Pokud by se přeci jen stalo, že byste se rozhodli „uplatnit“ právo na odstoupení tak, že si zásilku nepřevezmete, požádáme Vás o uhrazení poštovného.

 

Reklamace (uplatnění práva z vadného plnění)

Všechny knihy nabízené na našem portále jsou knihy použité. Míra opotřebení je uvedena u každé knihy a dle toho je naceněna. V případě nových knih je tak výslovně uvedeno v popisu produktu.

Reklamaci můžete uplatnit na každý produkt, který je v záruční lhůtě. Ta začíná běžet ode dne zakoupení a trvá:

  •        24 měsíců, pokud jde o knihu novou;
  •        12 měsíců, pokud jde o knihu použitou.

Reklamovat můžete vady, které se v tomto období vyskytnou. Výjimky jsou tyto:

  •        vada v důsledku běžného opotřebení;
  •        vada v důsledku mechanického poškození;
  •        vada v důsledku chybného používání nebo;
  •        vada pro kterou byla sjednána nižší cena.


Postup při reklamaci zboží:

  1. Pokud by se stalo, že zboží od nás dostanete s vadou, která nebyla u zboží uvedena, kontaktujte nás prosím elektronicky na adrese info@vuneknih.cz. Pro identifikaci produktu budeme potřebovat číslo vaší objednávky. Ihned prověříme, o jaké zboží šlo a zda je možné na něj reklamaci uplatnit. Zabráníme tak zbytečnému navyšování nákladů za poštovné.
  2. Pokud si reklamaci odsouhlasíme, poprosíme Vás o tzv. preferovaný způsob vyřízení reklamace. Možnosti jsou tyto:
    • Sleva z kupní ceny: nejobvyklejší způsob. Nevyžaduje žádné další odesílání knížek a je celkově nejsnazší. Domluvenou slevu Vám zašleme na účet nebo Vám vytvoříme voucher pro další nákup. 
    • Výměna zboží: rádi Vám zboží vyměníme, pokud budeme mít na skladě další kousek. V takovém případě Vás poprosíme o zaslání vadného kusu na adresu Jana Mucherl, Tuřanka 222/22, Brno 627 00. Knihy nelze donést osobně, protože se nejedná o provozovnu. Náklady na zaslání zboží zpět hradíte Vy a nelze je vymáhat. Zboží nelze zasílat na dobírku.
    • Vrácení peněz: v případě vrácení peněz Vám částku za zboží zašleme na účet do 14 dnů od přijetí knížek. Zašlete nám je prosím na adresu viz předchozí bod. Cenu poštovného neproplácíme. 
  3. V případě zasílání zboží zpět k nám prosím vyplňte i reklamační formulář a přiložte jej ke zboží.
  4. Po přijetí zboží s reklamačním formulářem vyhotovíme reklamační protokol a pošleme Vám jej na email. O oprávněnosti reklamace rozhodneme nejpozději do 3 pracovních dní. Na její vyřízení nám dejte maximálně 14 dnů od obdržení zboží. 

Doufáme, že vše vyřídíme k Vaší spokojenosti a budete se k nám rádi vracet.

V Brně 1. 1. 2022

f
1942 Amsterdam Ave NY (212) 862-3680 chapterone@qodeinteractive.com
[contact-form-7 404 "Nenalezeno"]
Free shipping
for orders over 50%